bz...bz... n bz...


sejak aqil masuk sekolah nih, life aku agak pack sket...sbbnya pepagi nak uruskan aqil, breakfast dia, baju n buku... 7.50pg dah kena hantar pi sekolah, biasanya time2 aqil bangun nak mandi tuh, izz pun dah bangun jugak..kelam kabut la sket, tp ok la, sebab biasanya sebelum nih breakfast lewat...by the time aqil kat sekolah, aku nk kena uruskan izz plak, makan minum dia + nak tidokan dia balik dlm pkl 10 pagi tuh....lunch nak kena masak awal la plak skrg, sbb kadang2 aqil balik dari sekolah tuh mesti carik makanan...11.30 pg pi amik aqil balik sekolah..dah salin baju semua, dlm pukul 12.30-1 tgh hari, dah nak lunch...dlm pkl 2-3 izz plak time tido dia...aku pun time tuh memang letih + ngantuk la...pkl 5 izz bgn tdo biasanya, nak suap makan pulak...pkl 7 mandi kan bebudak n biasanya time tuh madie dah balik la, dah settle semua dlm pkl 10mlm mmg aku dah ngantuk giler...tp kena tggu anak2 tdo baru la aku leh tdo...penattt....skrg aku jarang la YM, tapi ada jugak curi2 time nak berYM..hehehehe...keje jadi surirumah tangga nih bg aku mmg letih...kan????

Comments