IKEA

ada orang tanya aku.."best ke pegi IKEA?"..mmm, pendapat aku la, memang best pun...aku suka tengok showroom kat situ, cantik + menarik + tertarik... :D kalau nak carik idea untuk buat interior, aku rasa boleh buat rujukan kat IKEA... tapi bagi aku, ada jugak barang kat IKEA yang harga tak masuk dek akal...dan ada jugak yang barangnya cantik + murah...so, atas pendapat masing-masing la kan...tapi, apa pendapat korang???

Comments