Malaysia International Space Adventure (MISA)



rasa macam dah x sabar sangat dah nak pegi tengok pameran MISA nih...tiap2 minggu mesti ada je benda yang nak di settlekan dulu..tup-tup x jadi pegi...minggu ni lagi la xleh pegi, sbb nak gi anta barang2 yang kenduri arituh kat umah makcik...nak tak nak 1 Mac nanti aku nak pastikan semua kerja ditangguhkan kecualilah kalau xleh nak elak dah...Insyaallah.... 15 Mac adalah tarikh akhir pameran MISA nih, tiket rm38 dewasa, rm23 kanak2....yang ada mykad rasanya ada diskaun, tapi x sure plak berapa... jommmm layannnn....

Comments

  1. ayah pin.. angkasawan pertamaFeb 19, 2008, 4:40:00 PM

    pameran ni x best pun... buang karan ja...

    ReplyDelete
  2. ayah pin mmg dengki nihh...hahahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment