Kota Bharu - day II

KB : Jumaat, 7 Mac 08 --> hari nih xdek aktiviti sbb ibu n bapak kena gi Kuala Krai nak menetapkan tarikh perkahwinan sepupu aku..Tengku Farah Aishah bt Ku Yusuf...cuma pagi tuh kami keluar gi makan sambil-sambil round bandar KB...huii memang dasyat perang poster... :D seronok tengok...

masa nak gi makan...

petang tuh farah datang umah, so borak-borak la pasal nak dia kawin, pasal tema nnt, hantaran yang nak bawak....lebih kurang pkl 5.15 ptg kami pun keluar gi amik fatin..balik keje, lepas tuh carik kedai makan...lapo la plak time tuh..apa x nya, x makan tengahari, aqil n izz je yang makan... on the way balik, amik gambar poster lagi..bukannya apa, sekadar untuk mencuci mata je....


on the way home with farah n fatin...n kids

petang sampai umah, cousin aku yang dari ipoh,perak pun ada jugak kat umah aku..saja la datang melawat sesambil balik mengundi...lama gak la x jumpa dengan diorang, nurul n safrul...aqil pun dapat jumpa geng la, adriana n alfira (anak sepupu aku)...


adriana damia n alfira damia (gambar-gambar di atas) tok n fatin (baju biru)

malam tuh, aku n nurul plan nak gi pasar malam Wakaf Che Yeh..orang memang ramai seperti biasa... rumah makcik aku dekat je ngan pasar WCY nih...ibu n bapak serta anak-anakku, lepak kat umah makcik aku ni, lama jugak la x jumpa dengan dia sbb dia pun duk kuala kangsar sekarang dengan anak dia....pkl 9.30 aku n nurul jalan kaki pi pasar malam...aku sempat beli tudung bawal untuk ibu je sbb orang ramai, tapi lupa pulak nak snap gambar tudung tu....beli kain sepasang...mmmm, tu je rasanya...mlm tuh balik umah dkt pkl 10.30mlm...penat jalan kaki... :D

gambar malam nih x berapa cantik...harap maaf, jurugambar amatur..hehehehe



anak-anak ku yang tido kepenatan setelah bermain sakan disiang hari...kesian..

Comments