Kota Bharu - day III

KB : Sabtu, 8 Mac 08 --> Hari mengundi tiba....pagi tu kami semua siap-siap la nak gi undi..aku n ibu kena kat Sekolah Kebangsaan Sultan Ismail 1..x jauh pun dari umah kami, lebih kurang dalam 5-8 minit je...aku memang teruja la nak mengundi nih..1st time..sampai kat sekolah tuh, orang pun ramai..ibu kena saluran 1, aku kena saluran 3....masa nak masuk bilik darjah tuh rasa gak la berdebar tuh, ye la...dah la bilik tuh senyap sunyi..dengar suara orang yang panggil nama kita je... :D macam nak gi ujian lisan....pangkah 1 untuk DUN, n 1 untuk PARLIMEN....lepas selesai pangkah mana yang patut..rasa macam lega...hehehehe...seronok la....selesai 1 tanggungjawab sebagai rakyat malaysia.... :D


sempat posing sebelum gi tempat mengundi... :D





suasana hari mengundi di Sek.Keb. Sultan Ismail 1

balik dari mengundi, aqil sibuk nak mandi pool...izz pulak asyik ngamuk je sbb x cukup tido..kesian tengok izz, penat agaknya, nak berlari-lari x boleh sbb orang sibuk tadi, takut jugak sebab orang ramai kat sekolah masa tu..tuh yang kena dukung je...aku pun naik penat jugak..sebelum balik umah, kami singgah umah pasir tumbuh dulu, rumah tok...lama x tengok dia..lama jugak la kat sana...lebih kurang pukul 3 ptg baru balik....n harituh izz satu hari x tido, mgkn dah lepas waktu tido kot, sampai umah je sambung plak ngamuk...adoiii penatnyaaa... sudahnya aku mandikan dia n bagi susu...lepas tuh letak bawah kipas...kejap je lepas tuh terus lelap....mmmm kesian anak aku....aqil plak, dah terjun pool...mmm memang x menyempat...hehehe....


izz terlelap lepas dapat susu



nampak gayanya macam dah pandai berenang.. :D


tok che datang petang tu bawak kek birthday faiz


Comments