anak oh anak...

penat, letih...memang xleh nak cerita dah....letih menjaga anak-anak....tu baru anak 2 orang..aku memang kagum pada ibu-ibu yang ada anak ramai nih....terfikir jugak..macamana nak jaga anak-anak ramai ni..yg 2 orang ni pun, ya Allah...penat sungguh...

Muhd Anaqi Aqil.....dah nak masuk 5 tahun bln 7 ni..memang tgh nakal, byk bercakap n byk bertanya...kuat mengadu n mereport kalau ada je benda yang adik buat tu x betul....kuat jugak nangis bila adik menyakat dia....siang hari x tido...malam tido awal la...biasanya pkl 8.30 - 9.00mlm tuh dah tido...rajin buat kerja sekolah...

Nur Izz Insyirah.....nak masuk 1 tahun 4bulan....memang tgh nakal jugak...x reti duk diam, kecuali time tido..suka menyakat abang...banyak jugak mulutnya...sampai letih nak melayan dia bercakap..hehehehe..kalau ibu hilang je, terus nangis...kuat jugak nangis...suka sepah barang, apa yg abang aqil kemas, dia tolong sepahkan...adik tido tgh hari sekali...pastu malam tido awal la..lebih kurang time abang tido..tapi kalau pagi tuh dalam pkl 10 @ 10.30 pg dia tido...ptg dalam pkl 4 plak la tidonya...pastu mlm, lewat sket la....

pendek kata rumah aku memang riuh la ngan budak2 nih...suara aku pun naik riuh sama...mana x nya, kekadang tuh jerit jgk....kalah linda jasmin dalam AF tu...rumah aku memang tunggang langgang, x nampak rupa rumah dah....time diorang dah tido, baru la leh nak kemas ke nak apa ke...memang penattttttt........ walau macamana sekali pun....mereka tetap permata hati aku...
ibu sayang sangat2 aqil n izz.....................

Comments