padlock punya pasal

izz punya cerita...hari ni percubaan panjat kerusi kayu kat pintu plak...sbb nak amik kunci rumah..kerusi tu pulak agak kecik n kalau dia tersalah step je leh jatuh...kerusi dah dapat panjat, apa lagi terus amik padlock yg tergantung...dah la padlock tuh berat, dia pulak dah macam takut nak turun...mungkin menahan padlock tuh kat tangan...hehehehe..apa lagi meraung la..sambil terketar-ketar pegang padlock tuh...kesian pulak...aku pun angkat la dia turun....pastu ingat kan dah serik nak naik...rupanya ada lagi percubaan tuh...mmmm izz..izz...

sampai rupanya nak amik nih...

haaa...dapat pun padlock nih..hehehe


laa...berat rupanya..ish...ish


ibuu..camne nk turun nih...gayat...waaaaaa

**gambar ibu amik nih blurr laaaa :(

Comments