Pesta Buku Antarabangsa 2008

Tengahari tadi kami sekeluarga menuju ke PWTC..nak gi pesta buku...syoknyaaa...bukannya apa, sbb lama sungguh x gi pesta buku...seingat aku la, last aku gi masa tgh bercintan cintun ngan madie.. :D masa nak masuk tuh ruang pameran, aqil jumpa dengan "Clifford"..mmm citer kartun yg kat PHDC dulu...gambo yang aku amik tuh agak blur..madie kata "ibu nih x reti amik gambo...kelabu jeee..." xpelah..janji nampak aqil n clifford...byk jugak buku yang kami beli...buku-buku agama..n novel tuh semestinya..time nih la nak beli buku murah...mana yang ada penulis novel kat situ, leh la mintak autograf.....aqil pun sibuk jugak nak beli buku...selagi x dapat buku dia, selagi tuh la dia duk bising....masa duk beli cd lagu yusuf islam, aku ternampak vanidah imran kat booth yang sama...mmmm memang lawa la dia...tinggi jugak, nampak dalam tv mcm pendek je... tapi x sempat nak amik gambo sbbnya aku duk dukung izz tgh tido....bila dah penat pusing-pusing pameran nih, kami pun balik umah sekitar pkl 4.30 ptg.....

Pesta Buku 4 April-13 April 2008 yang ni la Clifford...

yang ni x tau nama apa...yang duk amik gambo sekali tuh pun x kenal.. :D



Comments