demam & panas

kesian abang aqil....kena demam panas semalam...hari ni pun badan dia masih lagi panas..tapi dah surut petang tadi...ponteng la sekolah hari nih...panjangnya cuti ye..start dr 1 mei..sampai 6 mei..patutnya hari jumaat 2 mei tuh sekolah dah, tapi di sbbkan dia keletihan sangat bermain(jumpa geng masa buat bbq), x sampai hati la pulak nak kejut, lagipun malam tu kami balik ke rumah agak lewat...


dahi yang bertempek cool fever..sempat lagi pose...


sekarang nih musim panas kat KL..x hujan dah berapa hari....mmm tadi nampak mendung tapi x hujan...jemur kain bawah atap pun memang kering cepat....kalu nak tido malam, aduiii gelisah...rasa macam nak tido atas towel yang basah je....berpeluh-peluh....nak letak aircond??mmmm...rasanya x lagi la kot.... :D



berpeluh anak-anak ibu....lebih-lebih lagi diorang nih memang kuat berpeluh


Comments