exam

abg aqil nak exam??? ish..ish..ish..macam x percaya je kan... esok ( 7 mei - 9 mei) abang aqil ada ujian lisan yang merangkumi Hafazan Surah : Surah Al-Fatihah + Surah 3 Kul.. (An-Nas, Falaq dan Al-Ikhlas)..pastu Hafazan Doa : Doa Sebelum Tidur + Doa Penerang Hati + Doa sebelum n selepas makan....pastu ada lagi test pasal Hadith dan Tauhid....
Ujian bertulis plak start dari 12 mei - 15 mei....so, sepanjang 2 minggu ni la exam aqil... tadi kat sekolah plak, hidung aqil berdarah, mungkin sbb panas kot...kesian la plak..balik dari sekolah, terus main...camne tuh...esok nk start lisan, aku plak yang risau... :D



sempat lagi nak amik gambar sebelum gi sekolah pagi tadi..



sempat jugak nk sibuk sama amik gambar ngan abang...izz dah mandi tuh, tp x sempat nk sikat rambut sbb nak amik gambar punya pasal..



**macam risau pulak anak nk exam....

Comments