from kuantan with love

hari sabtu lepas, 17hb mei...family in-law aku datang dari kuantan....diorang sampai dalam pukul 9.30 mlm.. esoknya, pagi ahad tuh pegi tempat mak su..adik ipar aku yg bongsu, duk kat sungai buluh, nurse to be..so, hari tuh gi angkat barang2 mak su la nak bwk balik kuantan, banyak la jugak barangnya sbb dah 2 semester x bawak balik..so, terpaksa la mengangkut barang2 tuh turun dari tingkat 2...pastu turun plak tangga bukit...aduiii patah pinggang la jugak..hehehe...orang laki mmg la sah2 xleh masuk hostel..


ni masa baru sampai kt Asrama mak su


tgk la brg2 mak su nih...mmg byk


turn ayah plak loading barang dlm kete..penuh bonet


adik tido kepenatan....aqil tuh plak duk main tiger maksu


sebelum balik tuh kami sempat lagi round sungai buluh...sempat la jugak aku beli bunga kertas..mmg dah lama dah nak beli..tapi.....x terbeli.. bunga yang kaler putih + merah2 sket tuh katanya kaler aiskrim..menurut biras aku la.....yg kaler oren2 tuh bunga baru..bunganya kecik2 je..dkt pkl 12 tgh hari kami pun balik umah, sebab ada tetamu nak datang ptg tuh..

bunga kertas

dlm pkl 3 ptg, tetamu dari raub datang...bakal besan ayah mertua ku... :D, bakal adik ipar en madie pun ada sekali...sajala datang nak bincang tarikh nak sambut me
nantu nanti...habih bincang diorang balik..lebih kurang pkl 4.30 ptg la....balik ke Cheras, rumah bakal kakak ipar, adik ipar aku...haaa, camne tuh..hehehe..leh paham kan... :))


serius berbincang..yg berkopiah tuh la ayah mertua ku


hehehe...duk dalam besen pun leh la..izz & ira


lebih kurang pkl 5 ptg kelmarin family in-law aku berangkat balik ke kuantan...sbbnya hari ni adik ipar aku ada yg kena gi kursus n ada jugak yg kena kerja...tuh yg depa xleh stay sampai hari ni...so kesimpulannya, x sempat la nak bawak depa gi jalan-jalan...xpe, next time plak... hari nih, kami anak beranak, lepak je kat umah, xdek gi mana-mana...melayan anak2 main kt porch kete je, lagipun esok dah start sekolah kan..


video ni di rakam masa aqil n izz tgh main

Comments