makan-makan..

semalam...hari makan-makan sedunia...tgh hari tuh aku ada jemputan makan kat pandan jaya, umah mak sepupu...makan-makan ni sempena anak sulung dia, lelaki, nk kawin 3hb Mei nih.. mlm tuh ada sembahyang hajat...time ni la dapat jumpa sedara mara sebelah ibutok..(kota bharu), tapi masa aku sampai tuh ramai lagi yang xdek...makan sedapppp..mmm lauk sambal udang, ulam2,gulai daging, acar..n sambal2....huiii, memang sedap...tapi aku x sempat nak amik gambo time makan nih, sbb tengah sedap makan...hehehehe, tapi yang sedihnya....pinggan aku kena angkut walaupun udang aku byk lagi dalam pinggan...wwwaaaaaa...kesnya, aku mencarik kunci kete dlm umah sbb madie nak alih kete...keluar je dari dlm umah tuh tgk2 pinggan aku dah xdek...itula, xdek rezeki namanya.. :D xpe..xpe..


sedapnya tido izz n nada...


nona tengah pangku nada...yang gambo sebelah tu, adziim n afiq


on left..ayah ngah...on right, kak ita (in blue) n anak-anak..


sembang...lama x jumpa...


cik nada firas ni dah 3 bulan....kata mummy, 1st time pakai dress ni.. :D


Comments