mila & family

nih cousin aku Mila n d family..cousin sebelah my daddy - penang.. rumah diorang kat wakaf che yeh, x jauh manala dari rumah aku...gambar2 nih masa raya puasa tahun lepas 2007..lebih kurang seminggu lebih lepas aku kena operate...tengah sakit lagi aku masa tuh...kalau ikutkan aku kena raya kat KL je...sbb doktor x bg travel jauh, tp mana tahan, anak2 semua kat Kota Bharu..senyap sunyi rumah aku..en. madie & aku terus amik keputusan nekad nak balik Kota Bharu jugak...singgah tido kuantan 1 malam... ok, jauhnya lari dr tajuk... :D

sebenarnya aku memang dah lama x jumpa diorang nih...dalam 5 tahun la lebih kurang...biasala, bila dah besar masing2 dah ada family susah sket nk jumpa...tapi raya tahun lepas, dah jadi macam jejak kasih plak...semoga sillaturrahim akan berterusan hingga ke akhir hayat..amin



mila & family..x sangka dah ada 3 org anak



aku, en. madie...n yg pakai bj hijau hujung sana sket, hubby mila..nama madi jugak



**gambar2 berjaya di selongkar kembali semlm

Comments