kenduri oh kenduri - II

habih kenduri kat senawang, sambung plak kat sungai buloh...nih majlis bertandang plak... aku gi pun dah lewat, sampai sana dlm pkl 3.30ptg...lapo sungguh rasanya time tu..tapi sempat la jugak makcik aku dari setiawan..makcik dari penang..tapi jumpa pun x lama la sbb depa pun dah nk balik, n cousin2 aku yg x jumpa lebih kurang 10thn ++ pun jumpa balik..bestnya..dalam pada tu, dapat jugak jemputan dari cousin aku yg nak kawin bln 8 ni jugak..kat setiawan...ada yg nak bertunang bln 6 ni..26 Jun, kat perak...mmm pendek kata, tahun ni banyak kenduri sebelah utara..

gambar2 kenduri kat Saujana Utama Country Homes :


sembang




makan 2nd round


main..main..n main


lepas kenduri tu, kami singgah kat Taman Tasik Titiwangsa...saja la bawak Tok Wan n Ibutok tgk Eye On Malaysia..diorang xnak naik..so, tengok je la.. :D ramai sungguh orang kat sana.. maklumlah cuti sekolah... :D



pose je la kat EOM...


hero & heroin


ingat nak jalan sampai ke hujung...tapi x larat...


Comments