sayang lebih nih!

masa aku duk taip entry ni...madie baru je selesai memasak n mengemas dapur.... senyumkenyit aku? buat apa? hahahahahaha.....hari ni aku duk relax je... semua kerja masak-memasak..menguruskan anak2...madie yang buat....mesti korang kata x patut buat gitu kat hubby....dera hubby..kan! kan!.. yang sebenarnya, hari ni aku diberi cuti dari semua kerja...madie amik alih kerja aku hari ni...mgkn la dia kesian tengok aku kan...ye la, sepanjang bulan puasa tahun ni, hari2 aku masak...tapi ada jugak beli lauk kat param, macam ayam percik..... dan setakat ni hanya 2 kali sahaja berbuka puasa "di luar" ye! siap quote lagi perkataan di luar tu....... tapi tu baru 2 minggu... 2 minggu seterusnya, tiasa siapa yang tahu...hehehehe... apa yang aku nak cakap kat madie... "bang...i love u lah"...cium ahaks...jangan jeles aaa.....



hasil masakan hubby ku senyum


Comments

  1. ala syiok nye hubby akak neh.. jeles i taw.. ehek.. bile hubby sy nk masak tuk sy neh.. Masak nasik penah la.. ehek.. kire ok la tu kan.. lalala

    ReplyDelete

Post a Comment