Al-Fatihah

masuk hari ni, dah 2 hari aku demam....tapi hari ni aku nak buat n3 sket pasal cousin madie yg telah kembali ke rahmatullah pada pkl 6 pg tadi..ingat sebelum ni aku ada buat entry yang aku gi melawat cousin dia kat spital sebelum raya posa aritu... kami dapat berita yg menyedihkan ni dari adik madie dalam pkl 7 lebih..

menurut cerita abang arwah, semlam hubby arwah ni bawak gi spital sebab arwah nampak macam pucat je n abangnya sempat lagi la telefon tanya camne, katanya xdek apa2...tapi tu la, ajal maut di tangan Tuhan..

-----------------------------------------------------------------------------------------

pd 12 November lepas, tetiba aku teringat kat zana...sebab lama x dengar cerita dia, aku pun sms...n sehingga hari ni sms tu aku simpan lagi..


+ Salam zana...sihat dah ke? Ke duk dlm spital lg?
- Ok dh ckit.dok umah doh.cuma kaki sembab lg.g jupo dr seminggu skali
+ X jd buh payung dlm kaki ye?
- Tak.dok mkn ubt cair drh je.tu kena g jupo dr sokmo.nk tgk takut ada yg x kena.ok la dr dok dlm wad tu.dah boring benar

tapi sms tu xdek ending..tergantung gitu je...

Comments