ayam kena cili..

musim demam melanda lagi....arini patutnya kami gi kenduri, tapi aku x larat..anak-anak dah 2-3hari demam, aku plak start balik sakit pala pagi tadi...madie plak nak kena gi opis. semalam janji dengan kacc nak join dia pi kenduri...tapi terpaksa kensel, kesian plak tengok aqil duk batuk2.. melepas la aku nak makan best kat kenduri arini...hehehehe (makan best ke makan free????...lu fikir la sendiri...hahahahahaha)

tekak ni plak teringin nak makan ayam masak lemak cili padi..mana x nya, semalam duk chatting ngan kacc, dia kata dia masak lemak cili padi...yg aku ni plak memang dah lama x masak lemak ni.. so tadi aku pulun masak la...hasilnya...oklaaaa...bolehlaaaaa....hahahahahaha..santan pecah sket sebab aku x 'kacau' santan tu masa tgh menggelegak....xpelah, asalkan ada rasa 'kick' n madie x sakit perut lepas tu..sengihnampakgigi


.
ayam masak lemak cili padi versi mentibang paku....tepuktangan
hahahahahahahaha






Comments