bila hati dah berkenan....

hahahahahahaha...aku gelak dulu ye... gelakguling

ni citer adik aku...just nak share je la...lawak akhir tahun....gelakguling... menurut citer ibu aku la, ada sorang mamat ni duk syok kat adik aku, budak pahang katanya, sekarang dengan petronas di kedah.. nak di jadikan citer tu, budak ni dengan beraninya & semangat tengah berkobar-kobar la kot..dia tepon bapak aku cakap dia nak meminang adik aku ni...sengihnampakgigi bapak aku apa lagi, terkejut laaa..nasib budak tu baik la jugak bila bapak aku cakap elok2..hehehehe manala tau time budak tu tepon angin bapak x best kan..x pasal je kena kaw-kaw dgn Hj Manaf...hehehehehe... bapak cakap, muda lagi...panjang lagi masa. pastu aku tanya ibu, budak tu cakap apa...dia kata budak tu gelak je, ckp ok... gelakguling yg bestnya, adik aku pun xtau yg budak tu tepon bapak...

tapi aku agak respek la jugak dgn budak tu sebab berani meluahkan hasratnya kat bapak...
sebab bapak aku ni agak garang jugak la...garang dalam diam...tu yang x disangka2 tu...

panjang lagi masa..insyaAllah, kalau ada jodoh x kemana kan..

Comments

  1. alahai...okeylah tu..tahniah lah awak...untung2 dapat adik ipar...sportingnya...adik u kenal ke dia?

    ReplyDelete
  2. hehehe... kenal.. tpnya muda sangat lagi...x hbh study lagi, jauh lagi perjalanan..dah hbh semua study n keje pun dah ok..barula leh submit.. kalau ada jodoh, x kemana...betul x kak lin?

    ReplyDelete
  3. betul febby...kalau tak jadi mcm kakaknya kan...tak abis enjoy dah kawin....bila dah kawin dan ada anak..nak cari kerja pun susah..bukan awak sorang...ada kwn kak lin pun mcm awak...dah kawin ada anak...susah dah nak kerja...jangan mare yerrr...

    tapi kalau husband kita boleh tanggung okey apa salahnya kan...tapi budak zaman sekarang panjang lagi masanya..kena fikir baik2...at least kerja dulu..dah kumpul duit...barulah kawin...at least mak kita dapat rasa sikit kan...jangan mare...yer..yg penting study dan kerja dulu,,kalau dia setia dan sanggup tggu kita okeylah...kalau tak abis belajar kawin...dugaan lagi hebat dan bukan semua dapat melepasinya...kannn

    ReplyDelete
  4. dah puas dah enjoy k.lin...sbb tu umur 25, terus kawin..bila dh kawin, enjoy ngan hubby n anak2 plak kan.. & ada jugak member fb, lps beranak carik keje balik...alhamdulillah, dia diterima, itulah rezeki masing2...

    cuma zaman skrg ni lebih mencabar..

    ReplyDelete

Post a Comment