cerita teman lama

petang tadi aku berchatting dengan member lama, pzah...boleh dikatakan yang kami ni kawan baik dari form 3 sampai la hari ni... masa duk chatting tu banyak la pulak terkeluar cerita pasal member2 dulu...mmm bukan mengumpat ye, tapi sekadar bertanya "mana dah dia sekarang ye?", "apa yg diorang buat sekarang ni?"

antara nama yang di sebut, hisham mangkuk (bukan tuan punya nama tu yg mangkuk, tapi nama kampung dia, Mangkuk di Penarek, Setiu...hehehehe) jijoe, mat zimbo, agil...ramai la jugak (all boys ke? hehehehe) yang pompuan pun ada jugak.... tapi diorang ni semua x dapat dihubungi...lost contact kecuali jijoe la... n by the power of IT thru friendster & facebook (promote la plak), dapat la kumpul jugak budak2 yang lain...dari form 1 sampai la form 5...n cerita pasal teman lama ni jugak....aku dapat contact balik member aku selepas lebih 15tahun...haaaaa.... lama tu.. dapat contact pun sebab friendster... so, sekarang ni aku terasa plak nak kumpul semuanya n buat 1 majlis reunion... sebenarnya awal tahun hari nak buat dah reunion ni, tapi di sebabkan aku sendiri pun byk komitmen lain, so terpaksa di KIV kan dulu...tapi kalau nak buat reunion ni memang memerlukan ramai kakitangan kan??? kecuali la kita buat trial dulu, macam dinner kat mamak ke...hehehehe

so guys...i do really hope that we all can meet up one day, InsyaAllah!

Comments