gi IJN

hari ni kami semua ke IJN..aku pun ikut gak sekali sebab nak amik surat je kan, xdek la lama sangat nak menunggunya..dah settle semua tu, kami menuju ke pekeliling sebab tok ki n che' man nak balik terus dah arini...so sebelum amik tiket tu kami berenti makan tengahari kat area pekeliling tu jugak la.. dalam pukul 1 lebih kami ke stesen bas, n tiket tok ki plak dalam pkl 1.30tgh hari..

lepas tok ki n che' man selamat naik bas, kami pun berdesup ke JPN Putrajaya....


persekitaran IJN



ni kat stesen bas pekeliling...area yg sibuk sepanjang masa



Comments