letihnya hari ni

lebih kurang 10.30 pagi tadi, lepas breakfast kami keluar pi k4 cheras...lama x jenguk k4 ni lepas dah ada k4 ampang... biasala kalau pi k4, pi beli barang dapur... lepas perabih duit kat k4 tu, madie ajak gi makan nasik..dah pukul 12.30 time tu, perut pun lapar la kan...tempat biasa di tuju... kat keramat makan ikan bakar...mmmm memang sedap betul ikan bakar kat sini, aku ada la amik gambar, tapi semuanya x menjadik... kalau x mesti ada orang x tahan dugaan tengok ikan pari bakar....nyummmmm....hehehehe

balik umah tu aku rehat kejap...sbbnya hari ni ada misi penting yang perlu aku settlekan.. misi membasuh dapur..sekurang-kurangnya 2@3mths sekali aku akan basuh whole kitchen...penattt.. tapi nak buat camno, lantai dah lekit2 kan...aku plak memang yg jenis x reti nak mop2 kalau bab dapur ni.. nak puaskan hati, memang aku simbah je air kat lantai....pastu macam biasala tenyeh dgn clean floor...baru sedap kaki memijak lantai kan...

tapi misi kali ni memang sampai ke belakang umah aku...sakit mata tengok belakang umah ni... nak xnak aku tekad la buat...pendek kata lepas ni kena makan panadol xtend...hehehehe... sakit belakang maa....dah settle belakang tu baru la senang duk sket... yang x syoknya, barang2 dapur yg beli tadi x kemas lagi ni... sibuk je nak buat entry dulu...hahahahahaha

bukannya apa....nak rehat kejap sesambil tido kan anak-anak..(alasan je tu... hehehe) kalau x, aku kemas dapur depa 2 orang tu duk sepah kat luar...adeehhh mana tahan...

oraitla.. aku pun nak pi sambung kemas-mengemas...adehhh malasnyaaaa...apa leh buat kan... tu dah tanggungjawab..cewahhh......

Comments