@ nona's


pandangan pool dari atas umah nona... bukit berkabus, sejukkkk


izz yang x reti nak duk diam


arini kami semua berangkat ke rumah nona kat damansara... saja berjalan-jalan.. danial pun ada jugak umah nona, datang ngan tok ngoh...lepak umah nona leh mandi pool, tapi aqil n izz xleh join sbb izz x sihat..so, bila izz x sihat..abang aqil pun terpaksa pasrah nangih.. good boy la abang adik izz ni kan..hehehehe..

balik tu madie kata nak singgah k4 ampang sat nak carik barang..dah settle beli barang, madie bagi anak-anaknya pilih toy plak...apalagi berdesup la aqil gi stall depan kaunter.. stall ni memang penuh dengan toys nya..selama ni aqil usha x penah dapat kan...tup tup hari ni ayah bermurah hati nak belikan toys... usha punya usha, jumpa jam ben-10 rm9.90 hehehe...ok la tu.. dari yg rm150 tu...tapi yg rm150 tu ori la beb...hahahahaha...mana bulehh...pakai 2 hari dah xdek bunyik...





balik umah sakan la ber ben-10 2 beradik nih...


Comments