promote kedai nasi ayam

hari ni hari outting..sebenarnya kaki madie x berapa nak sihat, tapi disebabkan kesian tengok kami ni yang duk terperap je dalam umah, maka dibawanya kami berjalan-jalan...

memula gi makan nasik ayam kat setiawangsa.. leh tahan jugak nasik ayam dia..sedap & banyak & murah.. aku lupa nak snap gambarnya sebab kebetulan hari tengah hujan.. kalau ada sesapa teringin nak makan nasik ayam di sekitar setiawangsa tu, boleh la gi kat Medan Selera Setiawangsa berhadapan dengan sekolah rendah dan 'bookmark' (leh ke guna perkataan tu?) yang paling popular ialah 'Kedai Popia Nadia Redah Jerrrr'...terpampang poster nadia ni kat medan selera tu... harga nasik ayam tu kalau x silap aku dalam rm3.50 @ rm4.. nasik sepinggan penuh & supnya plak semangguk yg besar..tu utk sorang... nama kedai nasik ayam tu MASS....kat sebelah belakang... selamat mencuba ye....




sekadar gambar hiasan dari http://hanieliza.fotopages.com ---> banyak resepi kak liza yang menarik






Comments