sopeng???

ye..sopeng @pun koyak.. wall border yang dikoyak izz...adeehhhh membara rasa hati..tapi sabau je la, bukan setakat border tu yang koyak...dengan cat pun tanggal sekali. elokla jugak rasanya..sbb skrg ni xdek dah pesen border2 ni..ni pun dah 6 tahun pakai, aku sendiri pun x sabar dah nak buang..lagipun kami dah jumpa konsep yang nak dibuat...ceewwaahhh, siap berkonsep bagai...hahahahaha, jangan konsep tinggal konsep udahla ye....nampaknya projek untuk re-cat balik umah ni, haruslah dipercepatkan ye mr. madie... sakit dah mato den ni nengoknya...




Comments