apa yang kembang?

ooooo perkembangan izz:sengihnampakgigi

dah nampak kembang sket badannya, xdeklah kurus sangat. sbb semua orang kata dia ni kecik, walaupun dia kecik, selera makannya teramatlah besarnya... sengihnampakgigi

dah pandai cakap, macam2 ayat leh dengar dari mulut izz ni, kuat bersembang la jugak, tapi kalau orang tepon nak cakap dengan dia, jangan haraplah leh dengar suara. x banyak cakap dengan orang yang baru je jumpa...contohnya, nona datang umah, dia akan senyap dulu untuk beberapa jam..lepas tu baru la dia bercakap, tu pun sket je... walaupooonnn orang tu dia kenal.

dah boleh bilang 1,2,3....sampai 10 n dalam english pun dah boleh jugak.. leh baca A, B, C sampai E je dulu...xpe slow2 belajar..

dah tau nak jadi ultraman..n ultraman yang dia suka adalah ultraman dyna..boleh bersilat macam ultraman, menendang macam ultraman...tapi bila tgk ultraman tu nak kalah je, dia akan bertukar menjadi raksasa...

dah reti nak membebel... contohnya yg dia selalu bebel kat aku tiap kali aku mengadap pc ni.. "ibu ni, dah la tu.. jom la tido".... perkataan yang dia suka plak "oit, sakitla.."

suka borak dengan abangnya, anaqi...sebabnya anaqi suka melayan adik dia bercakap...ntah apa yang diorang borak pun aku xtau, tapi okla...

suka melawa sekarang, pantang jumpa getah, mesti nak ikat rambut.. jumpa lipstik..mesti nak pakai...roll on la....habih la semua dia sapu...

yang paling bestnya.. kuat merajuk.. tunjuk muncung panjang..aduii x tahan tengok muncungnya yg boleh sangkut 'hanger'...

rasanya setakat tu je la kot...kalau nk list lagi panjang..hehehehehe.. walaupun anak2 aku ni telah mengaku depan ibutoknya yang aku ni garang sangat n walau macamana pun aku marah diorang, tapi dua beradik ni tetap manja sesangat ngan aku... that's what we call MOTHER'S POWER.. no matter what or how, they'll loves u....

muaahhhh to anaqi n izz, ibu loves u so much!cium








p.s: baju yang izz pakai tu, Su nya yang bagi, masa birthday izz...cantikkan.. jahit sendiri tu... love the dress... tq Su....

Comments