berjaya ke?

setakat hari ni rasanya aku & madie boleh dikatakan 'agak' berjaya mem'boikot' barang2 keluaran yahudi & yang sewaktu dgnya..

1. kami x makan dah kat McD, KFC, PizzaHut & sewaktu dengannya
2. kami dah x belikan izz pampers huggies
3. aku dah x minum MILO & yg sewaktu dengannya sbb nestle tu yahudi punya produknangih
4. aku dah x beli johnsons punya produk (cumanya mana yg stoknya masih ada kt umah ni, aku guna la sampai habih, xkan nak buang..)

kecualilah kalau barang tu memang xdek dah yang cap malaysia & terpaksa jugak kami guna...kan! barulah kami beli..sebab tulah aku kata 'agak' berjaya..bg aku & madie la ye..lain orang lain pulak caranya kan..!









p.s: dulu aku minat brendan freaser yang berlakon citer MUMMY tu, tapi disebabkan aku baru tau dia tu jewish..terus hilang minat..hehehehe....

Comments

  1. betul betul betul..aku pun masih memboikot jenama2 tu..but if not mistaken la pizz n kfc still can eat la amoi coz dia under msian company.they just us name only la..but its 100% msian.lupa lak mana aku baca..nnt aku cari balik..

    ReplyDelete
  2. sy pun fah lame tak makan mekdi,kfc dan yg sewaktu dgnnye..

    Dolu2 mmg meleleh gak ayark liur nengok zinger beger tuh..
    hikss..

    tp kunun2 boikot.. mmg kensel la beli..

    Tp sy still lg menum milo.. sbb mmg soke milo.. cm ne tuh..

    X bape nak bejaye gak le cm neh..

    ReplyDelete
  3. nnt ko paste kat aku ye kacc..

    precious..melo tu mmg sedap..aduii, x tertahan rasanya..hehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment