Geng : Pengembaraan Bermula




semalam aku n madie bawak anak-anak gi tengok citer 'Geng : Pengembaraan Bermula'.. ataupun lebih dikenali sebagai citer upin ipin... 1st time bawak izz tengok wayang, dia ok je, cuma sebelum citer start tu kan banyak iklan..dia macam nak nangis la..tapi bila citer upin ipin tu dah start, dia pun ok je...kenyit




so, apa yang boleh aku kata pasal citer ni.. memang best, jalan cerita menarik & x boring bila menonton, animasinya memang cantik & aku agak kagum la dengan animasi diorang buat...specially part yang lawan2 dengan monster.. aku n madie bagi 5/5..sengihnampakgigi




pada korang semua..gi la tengok citer ni, x rugi duit tiket tu...angkut semua kaum kerabat.. hehehehe..sokonglah filem animasi malaysia.. tepuktangan aku pulak yang lebih-lebih mempromote citer ni ye...












Comments

  1. Terima kasih sebab suka filem ini, tak sia-sialah usaha kami di Les' Copaque. Hehe.

    Saya suka gambar giant banner tu. Kami sampai sekarang tak ada peluang pergi tengok dengan mata sendiri lagi.

    Lim

    ReplyDelete
  2. Lim..

    terima kasih sebab singgah sini..

    saya memang sokong animasi macam ni, tambah pulak bila anak2 pun suka...

    nak gi tengok for the 2nd time.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment