kisah henpon ku...

henpon aku dah kena celup dalam air..aduiiii berangin rasanya, apa leh buat, nk marah pun x guna kan..benda dah jadi..sabo je la.. air bukan sebarang air..air cokelat panas.. nangih berjemur tepon aku hari ni, nasib baik sim card ok..tapi henpon ku??? nangih dah la skrinnya yang pecah tu x gi baiki lagi..di tambahnya celup dalam air cokelat...mmmm.. adakah ni bermakna madie akan tukarkan henpon aku kepada henpon yang baru?? mesti dia jawab...xdek maknenya....hehehehehe....



rupa henpon yang x macam henpon..









p.s: izz celup tepon tu macam celup oreo dalam air susu tu (mcm dlm iklan tu).... huwaaaaaaaaa... sadis wa rasa...

Comments

  1. izz lapo sgt la tu...tu la dia tgk phone tu cam biskut kot..kui3x

    ReplyDelete
  2. bukan lapo...izz kata "henpon ibu ni dah lama rosak skrinnya, celup air pun ok ni.." hahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment