wah.... expert sudah!

sekarang ni ibutok aqil & izz dah pandai baca blog... hehehehe. aritu adik aku kata dah beli broadband maxis sebab senang dia nak buat keje sambil chatting sekali kannnn... tu yang tadi adik aku sms "ibu dah baca blog kakak... siap baca blog k.yanti & k.nurul.." sengihnampakgigi gitula lebih kurang sms mirah.. aku & madie gelak je..

waaahhh ibutok & tokwan dah expert sekarang guna internet, ibutok dah siap amik resepi char kuey teow...kata mirah, "ibu nak masak nnt kakak balik..." aduiii x sabarnya nak balik nih... insyaallah cuti sekolah bulan 3 nanti aku nak balik KB..lamanya x balik, raya haji aritu pun x balik sebab madie x dpt cuti.. hopefully madie dapat la cuti nanti supaya kami leh balik dengan kete..naik naik flight??? aduiii serik rasanya sbbnya aku mesti xleh handle izz, pastu bila sampai KB, aku mesti xleh bangun, macam last year balik mengundi.. sbb aku ni ada jenis penyakit pelik.. hehehehe, hanya mereka2 sahaja yang tahu...










p.s: lepas ni kena update blog kerap sket la ye, supaya ibutok & tokwan dapat baca citer pasal cucu2nya yg nakal neh....kenyit

Comments