hi there.... :D

salam


hari ni aku kena gi check-up n buat scanning untuk confirmkan due baby, kalau ikut menses, due aku dalam 7 November 2009. tapi masa memula scan last month, baby dlm womb terlalu kecil so aku xleh ikut menses, kenalah ikut due scan..so here we are... due aku 20 November 2009, iaitu 2 hari selepas birthday madie..kenyit.. tadi masa scan dah nampak heartbeat baby, dupdap dupdap..kuat jugak heartbeat dia. pastu siap leh nampak kaki n tangan dia bergerak2 lagi.. hehehe agaknya baby pun x sabar nak gi swim kat redang...menari








p.s : doktor pun dah siap bagi aku ubat mabuk laut...takut pening naik feri... tq doc aida...

Comments

  1. kak.. ala sweet jew rase tgk gmbo baby akak nie.. hikkss.. baby tu tk sabo gak nak berenang tu kak.. huhu.. btw, akak jge diri k.. nanti kite jumpe.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment