sedapnya...

salam



sejak 2 menjak ni aku x larat nak buat kerja umah, biasalakan. so, madie la yang amik alih uruskan umah a-z kecuali masak la. dari basuh baju, pastu jemur, mandikan izz, anta aqil sekolah pastu siapkan makan. biasanya bungkusla bab2 makan ni, x kisah la kan asalkan anak2 boleh makan. pastu baru dia gi keje. n kalau aku larat, aku akan anta dia gi kerja pastu tapau je la apa yang patut.pendek kata itulah kerja madie untuk bulan2 pertama ni....
love

semalam pulak makcik sebelah bg tempoyak pucuk ubi
lapar. huiiii sedap betul, dan dan tu jugak aku teringin nak makan nasik..kalu x, memang x berapa sangat dengan nasik sekarang. paling banyak makan nasik pun sesenduk je, pastu memang xleh masuk dah. tapi ok la kan dari x makan langsung..disebabkan tempoyak pucuk ubi tu n nasik tengah panas plak, huiiii memang x pandang kiri kanan dah lapar. kononnya nak ulang balik makan malam tu, tapi xleh masuk dah...mmm kira ok la tu dapat merasa sikit..



nilah rupanya tempoyak pucuk ubi..sedappp



bersama lauk-lauk lain yg ditapau












p.s : dulu kalau makan nasik memang x reti nak sikit, bila pregnant ni terus hilang selera nak makan nasik..tapi kalau yong tou fu boleh je masuk..kecuali nasik!


Comments

  1. baby kuar nanti mesti mata biru... dah ibu dia tak selera makan nasi....

    ReplyDelete
  2. biru mata hitam ku..huhuhu..memang x lalu sangat rasanya..kalau buah2 tu ok la leh telan..

    tapi tula, sebelum pregnant kalau gini gaya, rasanya dah kurus kot...hahahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment