alone... nasib baik ada aqil... :)

salam



hari ni lepas anta aqil pi sekolah aku singgah la beli bihun goreng.. breakfast sorang hari ni sedih, biasanya pi breakfast ngan madie kat setiawangsa sambil anta dia gi keje. madie plak esok baru balik,around..dia patutnya balik arini, semalam dapat sms, vendornya nak buat meeting plak kat sana pagi khamis, aku cakap apa leh buat. dia pun macam malas nak duk lama-lama kat melaka..redha je la..

so, 2 hari ni lauk beli je lah walaupun dah bosan kan...nak masak pun malas sebab berdua ngan aqil je..sat lagi lepas amik aqil nak pi tapau nasik..alahai sedey nyaa.....




breakfast of the day... bihun goreng (x sedap)+ teh 'o'












Comments