kejap je dah jumaat..

salam


kejap je hari ni dah hari jumaat... maknanya dah seminggu izz kat umah tokwan n ibutok. lebih kurang 4 minggu lagi baru buleh jumpa izz..... madie plak makin bz. tinggal aku n aqil je yang terkebil-kebil kat umah.. hari ni aunty (dr kota bharu) datang KL, sebabnya esok ika dah kena daftar kat uitm shah alam. malam ni diorang tido rumah che ra sebab dah dekat dengan shah alam. ika plak kena daftar seawal yg mungkin sebab uitm sediakan hanya 1000 penginapan dalam kampus untuk student...so, 1000 yg pertama daftar je la yg dapatnya.


next week madie outstation lagi..dari selasa sampai jumaat... kat cameron highlands plak. aku nak ikut dia x bagi, lagipun aqil kena sekolah. xkan nak ponteng 4 hari.. diorang seminar kat equatorial cameron..bestnya gi tempat sejuk2...tapi kena tinggal 4 hari 3 malam tu memang lama....apa buleh buat.. madie kata nasib baik dia bz, kalu x mesti teringat kat izz je.
mmmmm...

Comments