kena tinggal lagi...

salam



hari ni aku n aqil kena tinggal lagi, aduuuhhhh x suka lanangih...tapi apa leh buat, madie terpaksa berkhidmat untuk negara... cewahhh... hahahahahha..

madie akan ke cameron arini selama 4 hari sebab ada seminar, semua senior kat opis kena pegi termasuk bos. tinggal bebudak baru je la. memula aku cakap nak ikut... 4 hari 3 mlm duk cameron mesti syok kan. pastu madie kata, masakla nak membayar duit hotel equatorial tu..hehehehe.. diorang pi memang la leh claim. kalau aku pi nak claim ngan sapa???? sengihnampakgigi... akhirnya duk lepak je la kat umah, lagipun aqil kan sekolah mana leh ponteng sokmo... huhuhuhuhu, memujuk hati..







p.s : 2 minggu lagi leh la jumpa izz...rindunyaaaaaaaaaaaaaaaa....nangih

Comments