adakah?

salam


sakit dada aku makin menjadi....madie tanya sesak nafas x. aku kata aku x tau sesak nafas tu macamana. yang macam tercungap-cungap tu ke?? cuma apa yang aku rasa, dada aku macam di tekan-tekan pastu bila aku nak tarik nafas dalam-dalam macam x lepas je...pendek kata macam x puas nak bernafas. sejak aku xdek hempedu ni aku x pernah kena gastrik n sakit dada aku ni memang xdek kena mengena dengan gastrik, itu aku memang pasti. sebab gastrik rasa sakitnya lain. tapi xtau la kalau aku gi klinik doktor akan suspek aku sakit gastrik kan. madie kata tunggu sampai pagi esok, kalau aku masih lagi sakit dada, aku akan ke hospital...ni yang paling aku x suka..gi spital...mmmmmmmm



p.s: aku memang x demam, xdek selsema & batuk pun dah hilang....mmmmmm

Comments

Post a Comment