apa mau masak ni!

salam


sekejap je dah masuk hari ke 3 puasa... tapinya dah pening apa nak masak sengihnampakgigi. surf resepi dalam internet ni hari-hari, tapi buatnya idak...hehehehe, biasala kan. semalam aku buat singgang tulang, ikan bakar + ayam bakar + budu & ulam. senang. makan pun berselera, tapi aku bukan peminat budu ye..walaupon aku orang kelate...kenyit. budu tersebut adalah untuk madie terchenta...hehehehe, nak jugak bgtau madie sorang peminat setia budu....

hari ni madie mc..kena selsema. dia kata kuah singgang semalam ada lagi...panaskan yang tu sudah la. pastu goreng tauhu+taugeh+ kucai (goreng sama naik je)...buat telur dadar je...dan budu jangan di lupa... gitulah lebih kurang menu yang dia nak. maknanya mudah je la keje aku arini...menariapapun aku bersyukur la sebab madie pun x cerewet pasal makan...dia makan je apa yang aku masak. sedap x sedap dia telan je..janji aku masak...peace





p.s: aqil dah pun ke klinik pagi ni. doktor kata dia still demam, n bila demam ni badan pun jadi sengal2..sebab tu aqil byk komplen..ibu, sakit belakang...ibu, sakit kaki...ibu, sakit kat sini...hehehe, apa pun aqil just demam biasa...





loves,


Comments