check-up 7mths..

salam


pagi ni aku ada check-up kat klinik macam biasa. pegi check-up tu ok, tapi tang ubat tu x berapa nak ok..hehehe..kalau makan folic acid tu ok la. tapi ubat yg pink tu, obimin kalu x silap aku, memang menyakitkan kepala. masa mengandungkan aqil lagi aku xleh makan ubat tu. xtau la apasal.

harapnya check-up kali ni xdek masalah. bab berat badan ni...rasanya mesti naik banyak, sebab keje aku makan je. tapi masa timbang last check-up, berat aku turun, apasal? aku pun xtau. lagi la time tu durian tgh menggila..aku pun dah jadi hantu makan durian..walaupun di tengah malam..hehehe. sepatutnya masa 6mths preggy tu berat badan xleh turun dah ye.. jangan timbang harini tetiba naik berkilo-kilo..harus kena bebel lagi...menari. apa pun aku harap semuanya ok specially baby dalam perut ni.




p.s : kejap je rasa dah nak masuk bulan 9..x lama dah nak bulan 11..

loves,

Comments

  1. bestnyerr... ikutkan due my late 2nd baby almost dekat2 dgn baby u.. tp takder rezeki :(

    ReplyDelete

Post a Comment