chenta hati ku...

raYA


salam


ni gambar raya tahun lepas.... suka la tengok gambar ni..hehehe. inilah chenta hatiku love.

bukan senang tau nak suruh madie bersamping seharian
cium...ni entry nak puji memuji sket ye... hehehe.. "madie tetap hensem & macho di mataku...." encem. boleh x gitu.. sekali sekala puji hubby sendiri kan....peace



loves,

Comments

  1. uii.mentibangpaku..kita mesti kena puji chentaaaa hati kita..kalo bkn kita puji, saper lagi kann..kang org lain puji, jeles laa plak..hehehe...lagipun nak2 raya nie..lagi kena puji lebih2..kang 'tokey' tarik balik elaun baju raya..saper susah..mentibangpaku jugakk..x leh nal boria2 lagik tahun nie..heheh..raya nie kaler per plak??..jgn luper ajak nslave posing maut mcm gmbr nie lagi..siap lentok2 lagi..kelas..kelas..!

    ReplyDelete
  2. hahahaha....

    masalahnya raya ke tahun ni? hehehehe, tema tahun ni hijo..tapi budak2 nak kaler biru n pink. camne tu...hehehe.

    h1n1..xleh pi shopping baju raya nih!

    ReplyDelete
  3. Tak rockstar la cam ni... mana baju hantu dia tuh... ish ish ish... ko buat dia jadi camni... hahahaha

    ReplyDelete
  4. ayo cupin... baju hantu x leh pakai skrg..bulan posa. kalu x bulan posa pun memang xleh pakai dah....rokstar dah pencen, hahahahaha....janggut je tetap rock!

    ReplyDelete

Post a Comment