relax n start packing.. :D

salam


hari ni madie kata.. "ayang relax je la hari ni, xyah pk apa nak masak..kang petang abang balik keje, abang settlekan"..aduiii syahdu betul bila dengar ayat tu pepagi..hehehehe. memang sekarang ni aku cepat penat & letih. tambah pulak nak kena kemas baju nak balik kota bharu esok.. yahoooo!!! menari. plannya esok bertolak lepas subuh, so sampai la awal sket. boleh la rehat-rehat dulu.

apa mau makan ye esok??? mmmm dah siap pk apa nak makan esok..hehehe. teruk betul.. apa pun aku nak senarai kan apa yang aku nak makan...hehehe.. nak makan ikan bawal masak tomato (ibutok masak), sira pisang (pun ibutok masak), ayam percik (beli je), tepung tukir (yg ni pun beli je), kerabu sarek (kalau ada jual lagi sekarang)...dan macam-macam lagi...selera yang besar kan...sengihnampakgigi



loves,

Comments

  1. Bestnye.. takyah masak!! heeeeeheeeeeeeee..........
    Enjoy!

    ReplyDelete
  2. tepuntukir n kerabu sarek tu pe ye??..bunyi cam pelik tp menarik..")

    ReplyDelete
  3. k.ita : memang best la kalau x masuk dapur..xyah pening pala pk apa nak masak...hehehehe

    nurul : haaaaa....rasanya leh jumpa kat kelantan je kot. tapi xtau la kalau kat tempat lain tu lain plak namanya.

    tepung tukir tu sejenis kuih, tidak dapat dipastikan bahan2 nya. yg pastinya kuih ni dikukus dalam buluh yg kecik2...

    kerabu sarek ni rupanya macam rumpai laut. nak citer pun x reti..hehehehe, tapi makannya sedap.

    Insyaallah akan menyusul gambarnya nanti.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment