color of us

salam

lama aku x update blog. bukannya apa, penatttttt..badan rasa lesu je manjang. tapi walaupon badanku lesu, aku tetap bersemangat mencarik baju raya budak2 ni, termasuk la aku & madie sengihnampakgigi.

kitorang x gi tempat yg hotspot la..just jenjalan kat area pandan kapital, jusco setiawangsa & wangsamaju, ampang point... gi ampang point tu plak dengan tujuan nak carik baju kurung n baju melayu izz n aqil je. tapi yang sempatnya beli baju kurung izz je..sebabnya orang ramai ya amat. aku x larat nak berjalan dengan orang ramai ni, bukannya apa..lemassss....

tema tahun ni, hijau...x kisahla hijau apapun asalkan hijau.. aku suka hijau kepala itik @pun hijau gelap. tapi susahnya nak carik kaler hijau gelap ni.. memula tu ingatkan senang..alaaa hijau gelap..hehehe..sekali hijau gelap pun banyak jugak ton kalernya...adehhh. so, inilah yang the best yang boleh di carik.. peace



baju melayu ayah & baju kurung adik je sama kaler..
yang lain semua lari 'tajuk'


tahun ni ibu & ayah x beraya...masing-masing ada sepasang baju raya je...madie kata beraya lepas kluar baby nanti..bulan 11...hehehehe


loves,

Comments