kasut raya ku...

salam


walaupun baju aku selai je tahun ni...kasut raya tetap jugak kena beli tau..hehehe..madie kata xpe..beli je. sejuk kejap telinga mendengarnya. memulanya nak beli sandal, tapi macma boring la plak pakai sandal kan, tetiba aku terjatuh chenta tgk kasut ala-ala marry jane scholl..hehehe. tapi harganya, hmmmm. pk 2 kali jugak la nak beli. aku dah siap try memula tu kat kedai di k4 wangsamaju.. madie kata amik la..huiii, kembang jugak telinga masa memula dengar tu. tapi sebagai isteri yang bertimbang rasa aku cakap, "nantila dulu, kita usha yang lain....macam mahal sangat".. lagipun new arrival, xdek diskaun.



setelah di fikir-fikir, madie kata beli je la... aku pun dengan senang hati la menadah tangan..hehehe.. TQ ye bang! suka gitu dapat kasut ni.....love



loves,

Comments

  1. oh tidakkkkk!!! ku tidak sempat membeli kasut raya.

    ReplyDelete

Post a Comment