Newborn..Thaqif Irfan

salam


adik ipar aku, eti dah pun selamat melahirkan baby boy hari sabtu lepas.. namanya Thaqif Irfan.. kami pun x balik jenguk baby lagi, nak tunggu raya..lagipun turn raya kuantan kan tahun ni. mesti meriah sebab ada baby baru...hehehe.

yang syoknya aqil tanya aku..

"ibu, kenapa nama baby makndak sama dengan baby dalam perut ibu..Thaqif. kan ibu kata nak letak nama Thaqif kan baby kita..."..aduii...hehehehe..
aku jawab "kita xleh letak dah nama Thaqif...ibu nak kena carik nama lain pulak "..
aqil cakap lagi "ada je orang yang sama nama macam Izz tu, boleh je letak..."...hehehehe
aku jawab balik.."kita x boleh la letak sebab Taqif makndak tu sepupu aqil...dekat sangat dengan aqil...nanti tertukar. nama lain banyak lagi, nanti ibu carik yang baru"
... aqil jawab lagi.." alaaa...boleh je letak, orang lain pun letak jugak"...

aduiiila..letih nak menjawab dengan aqil...last2 aku biar je, malas nak menjawab..hehehehe

anyway, tahniah Makndak n Hubby di atas kelahiran anak sulung mereka...peace gambar akan menyusul kemudian. aku tengah menunggu email dari makteh ni....hehehe



p.s : Thaqif maksudnya bijak & cepat faham....


loves,

Comments