air terjun pancing

salam




hari jumaat tengahari tu kami bertolak balik ke kuantan semula dari kota bharu... mamamiyah pun ikut sekali sebab xdek tiket. kesian la kat tok wan nak pi anta ke kuantan plak kan.. alang-alang tu bawak la sekali.

hari sabtu tu aqil dah tuntut, "ibu, bila nak gi fishing?"... memula aku confuse.. bila masa plak madie janji nak gi fishing.. pastu baru la teringat sebelum balik ke kota bharu masa raya ke 2 tu, mak teh ajak gi air terjun pancing... so, bila aqil ni dengar pancing, dia duk ingat nak gi fishing la.. tambah plak dia suka jugak bab fishing ni.. cucu tok wan la katakan...

sampai kat pancing tu aqil plak yang confuse.. hehehehe...ye la tempat fishing tu macam tempat mandi... siap cakap lagi.. "aqil ingatkan tempat fishing.. rupanya tempat mandi.." madie cakap, "nama tempat ni air terjun pancing..." "... oooooo, sama je pancing dengan fishing.."

syok mandi..tapi air memang keroh laa.. lagi satu tempat salin baju memang hazab la... last2 aku buat skill sendiri salin baju sesambil duk sembang...ahaks...





p.s: baru 2nd time sampai pancing...

loves,

Comments