cerita ceriti raya kuantan...

salam


walaupun dah agak basi sket, tapi aku tetap jugak nak cerita... ni pasal cerita raya la...x habih lagi.


tahun ni turn kami beraya di kuantan. bergilir-gilir tu kira adatla kan..fair n square. temanya hijau..x kisahla hijau gelap ke, hijau muda, hijau pucuk pisang, hijau kepala itik..asalkan hijau. tapi nak mencarik kaler hijau gelap tu susah betul..sebabnya macam-macam ton warna hijau gelap tu pulak..xpelah, asalkan hijau. tahun ni adik-adik ipar aku buat nasik minyak & roti jala. aku x menolong sangat kat dapur tahun ni sbbnya mak buyung tengah sarat. so, tolong sembang je la...hehehehe.. raya tahun ni agak meriah dengan adanya baby baru..Thaqif Irfan.. sebelum ni aku ada buat entry pasal
newborn baby kan, tapi xdek gambar nak tempek.


inilah anak kesayangan eti&faizal...thaqif irfan..
sedap tengok dia tido, macam orang besar, xnak dibedung
(semalam 5.10.09, thaqif dah berusia sebulan)


apa kata kita layan je gambar raya...sebab aku pun xtau nak cerita apa..bak kata orang, gambar melambangkan situasi & suasana....hehehehe...


anaqi & izz with cousins



thaqif yok.. sengihnampakgigi



my sis-in law



love



hmmmm



thaqif yang kuat minum susu



peace ibu..



our heroin



the mentibangs..love



our hero.. alamak gelap la gambar



loves,

Comments