fuh..fuhh...fuhhhhhh.......

salam


tu namanya ala-ala semput sket... alkisahnya kelmarin aku gi check-up macam biasa lepas seminggu aku kluar wad. doktor anggarkan aku mungkin bersalin minggu depan berdasarkan pada kedudukan baby sekarang. kepala baby dah engage...lapisan luar dah terbukak 3cm (setakat kelmarin) & dah dalam keadaan lembut ...sekarang ni nak tunggu lapisan dalam tu plak. so, nak kena tunggu baby push sket n mungkin akan terus terbukak 3cm..katanya puan doktor la. seperti biasa contraction tetap ada, cuma nak tunggu contraction yang betul2 happening punya...hehehehe... yang ni pun dah x daya.. aku pun cakap kat doktor, kalau dah terbukak 1 cm pun aku nak proceed je..hehehe...puan doktor kata, memang dia x bagi aku balik dah, siap nak suh aku masuk wad dah semalam...sengihnampakgigi uishhhh... mana boleh...hahahaha... sabtu @ ahad ni aku nak settlekan 2-3 perkara lagi sebelum pi spital hari selasa depan (3.11.09)..






p.s: InsyaAllah, semuanya akan ok..tapi dugaan mengandung baby boy memang hebat (bagi aku la sebab lain orang, lain rasanya kan...) kenala banyak sabar kerana Allah sentiasa menduga kesabaran kita...



loves,

Comments