ken lee..tulibu dibu douchoo......

salam


dah lama aku nak buh video ni kat sini...aku rasa korang pun penah tengok kat youtube kan.. so, meh la kita sama-sama melepaskan tensen sekali sekala dengan menonton video nih...tepuktangan lepas tu kalau korang nak gelak sambil guling2 pun xdek sapa nak marah..gelakguling

cdt to : kitsunehana from youtube





***********************************************************************


orait..ni next version.. apapun dia cuba jugak menyanyi lagu "Without You" dengan sebutan yang betul....at least she learn how to sing in english.. she's bulgarian..
ros

cdt to: ArathBenedek from youtube








loves,

Comments

  1. Ingatkan apa tajuknye tu... :P

    ReplyDelete
  2. hahaha...tajuknya tu diambil dari sebahagian lirik lagu tersebut... :))

    ReplyDelete

Post a Comment