kunjungan zainah di hari raya...

salam


raya ke 4 kami duk umah je, relax...ibutok pun x larat dah, tok wan x sihat.. aku pun x sihat.. cumanya pagi tu aku dapat call dari zainah, dia nak datang rumah aku beraya. huiiii seronok sakan la aku, apa x nya sebab dah lama x jumpa kan. zainah pulak hari tu kebetulan nak ke HUSM, gi amik ubat abahnya. lebih kurang pkl 11.30 pagi tu dia sampai kat umah aku dengan adiknya marina & sorang anaknya, ifan...



marina, inah & anaknya ... mentibang

zainah kalau bab borak n gelak, masih macam dulu...x berubah pun...hehehehe... memang syok habih la.. yang berubahnya dia sudah kawin dan ada anak 4.. 3 boys and a girl.... meriah betul... lama jugak inah lepak umah aku n macam-macam citer la yang kluarnya. biasala citer orang pompuan ye....


loves,

Comments