mentibang kat mana?? mentibang kat sini...

salam


huhuhuhu....gitulah kisahnya.. x berapa best sangat. hari ni aku ada check-up kat spital, tup tup kena warded sebab urine infection. biasalah penyakit orang mengandung, tambah plak serviks aku dah terbuka sket..tapi belum cukup lembut. baby pun dah turun..tapi lom masuk parking. doktor risau premature labour n kami pun risau jugak.. ye la baru 35wks n jumaat ni baru masuk 36wks.. kurang2 kena tggu 2wks lagi utk deliver.. doctor choose not to induce, we agreed... tapi aku kena amik 2 suntikan utk matangkan paru-paru baby incase kalau deliver awal. hopefully leh tggu till 38wks, Insyallah.. dan disebabkan contraction yang kuat, aku pun dapat jugak sejarum pain killer yang betul2 killer'kan' aku..sakitttt... cucuk plak tang 'belakang' (paham2 sendiri la ye) kiri kanan plak tu..sebelah pain killer, sebelah lagi utk paru2 baby.. tapi xpe..itu semua untuk kebaikkan... Insyaallah, semuanya berjalan lancar till now. Allah akan membantu mereka yang lemah... doakan la ye supaya aku dapat kluar cepat spital... at least 2 days aku kat sini... mgkn hari khamis leh discharge... nite everybody



loves,

Comments

  1. Take care.
    Insya-Allah selamat bersalin nnt.

    ReplyDelete
  2. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. INSYA ALLAH.....smg Allah permudahkan....smg ibu dan anak yg comel slmt....

    ReplyDelete
  4. salam ziarah... jom tengok blog juaimurah...

    ReplyDelete

Post a Comment