open house alam budiman

salam


ni pun kira citer lama la jugak... citer open house kat area puncak alam... aduiii laaa... jauh rasanya tempat tu. yang mana keje KL tu n sanggup nak ulang alik kira ok la duk situ. yang mana keje area klang, shah alam..kira ok sangat la kalau beli umah kat situ.





ni lah gambar tuan rumah bersama tetamunya..hehehehe..nilah pzah, salah sorang dari bestfriend aku. makan best aritu.. ada mee kari n nasi dengan gulai kawah n lauk yang sewaktu dengannya...kenyang makan.. lepas tu gi lagi open house kat subang..kenyang lagi..dan seterusnya gi lepak umah nona...


loves,

Comments

  1. salam,
    lama tak singgah sini..
    byk entry yg tertinggal..
    masih meriah dgn open hse ye..
    selamat makan-makan.

    ReplyDelete

Post a Comment