sentap...pelik ke?

salam


ni nak citer perangi pelik masa mengandung... ada setengah orang xdek dapat perangai pelik2 ni, tapi aku ada la sket.. nak-nak hujung-hujung preggy macam sekarang ni.. masa awal-awal aritu xdek pelik mana pun.. perangai pelik aku sekarang ni, aku cepat 'sentap'marah.. x kena sket..mesti 'sentap'marah.. huiiii, susah betul.. kalau x dapat yang aku nak mesti ada yang x kena lepas tu. perangai pelik macam ni jangan di tiru yeee.... boleh menyusahkan diri sendiri..hehehehe..ni la pesen perangai aku sekarang. bagi aku pelik la jugak sebab aku jarang sesangat nak sentap menyentap ni..kecuali ada yang sengaja carik pasal peace





p.s : kalau dah sentap2 tapi xdek yang pedulik susah jugak kan..hahahaha... sebab tu la jangan menyusahkan diri sendiri, buat sakit hati je.pendek kata makan hati berulam jantung free je...sengihnampakgigi



loves,

Comments